سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلات معتبر علمی
 
قالب وبلاگ

 


مجله علمی پژوهشی چیست؟ 

در تعریف وزارت علوم آمده است: «مجله علمی پژوهشی عبارت است از هر گونه تولید علمی که در پی جستجوی حقایق و انتشار آن در میان مردم و در جهت حل یک مساله یا طرح اندیشه و ایده ای در خصوص موضوعی از موضوع های علمی به وسیله مطالعه ای سیستماتیک». با این تعریف مجلات علمی پزوهشی دو ویژگی مهم دارند و این دو ویژگی اصالت و ابداع است. مطالب و مقالات منتشر شده در این مجلات جدید و نو بوده و دری جدید به روی دنیای علم باز می کنند.

 

 

معرفی مجلات معتبر علوم انسانی: 

 

1.مجله علمی تخصصی علوم انسانی    http://johs.jseas.ir

معرفی مجله:


مجله علمی تخصصی علوم انسانی به عنوان یکی از مجـلات علمی تحت نظارت آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران در سال 1394 متناسب با نیازها و اقتضای زمان، فعالیت خود را آغاز کرد، و در پی آن، إن شاء الله با هدف تکمیل رسالت علمی فرهنگی خود به حیات خود ادامه خواهد داد. هدف این مجله انعکاس دستاوردهای علمـی پژوهشگران سراسر کشور می باشد . این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت ماهانه، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.


 

2.مجله علمی تخصصی حقوق و علوم قضایی     http://jolaw.jseas.ir


معرفی مجله:

مجله علمی تخصصی حقوق و علوم قضایی به عنوان یکی از مجـلات علمی تحت نظارت آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران در سال 1394 متناسب با نیازها و اقتضای زمان، فعالیت خود را آغاز کرد، و در پی آن، إن شاء الله با هدف تکمیل رسالت علمی فرهنگی خود به حیات خود ادامه خواهد داد. هدف این مجله انعکاس دستاوردهای علمـی پژوهشگران سراسر کشور می باشد . این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت ماهانه، دستاوردهای علمی  محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های ملی معتبر کشور نمایه نماید.

مجموعه مقالات مجله علمی تخصصی حقوق و علوم قضایی علاوه بر پایگاه اینترنتی مجله به نشانی www.jolaw.jseas.ir ، در پایگاه اینترنتی آکادمی علوم و تکنولوژی ایران به نشانی www.iseas.ir و پایگاه اطلاع رسانی مجلات آکادمی علوم و تکنولوژی ایران به نشانی www.Listjournal.ir نمایه سازی می‌شود. وضعیت نمایه سازی مقالات پذیرش شده، از طریق سایت های مذکور قابل استعلام خواهد بود.


3.مجله علمی تخصصی روانشناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی    http://jopbs.jseas.ir


معرفی مجله:

مجلـه‌ علمی تخصصی «روانشناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی» به عنـوان یکی از مجـلات علمـی در سال 1394 متناسب با نیازها و اقتضای زمان، فعالیت خود را آغاز کرد، و در پی آن، إن شاء الله با هدف تکمیل رسالت علمی فرهنگی خود به حیات خود ادامه خواهد داد. هدف این مجـله انعکاس دستاوردهای علمـی پژوهشگران سراسر کشور در زمینه های مختلف روانشناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی می باشد. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت ماهانه، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان به موضوع پژوهش قرار دهد و در پایگاه های داده ملی معتبر کشور نمایه نماید.


[ شنبه 98/11/26 ] [ 11:44 صبح ] [ پارسا پیروزی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 13826

  • بک لینک دائمی | فال تاروت