سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلات معتبر علمی
 
قالب وبلاگ

بانک اطلاعات علمی ISI جهت فهرست بندی و رتبه بندی مجلات و ژورنال های معتبر و اختصاص دادن ضریب تاثیر Impact Factor  و تبادل اطلاعات میان محققان و پژوهشگران دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری


رتبه بندی مجلات و ژورنال های معتبر

 

بانک اطلاعات علمی ISI جهت فهرست بندی و رتبه بندی مجلات و ژورنال های معتبر و اختصاص دادن ضریب تاثیر Impact Factor  و تبادل اطلاعات میان محققان و پژوهشگران دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. لیست مجلات و ژورنال های ISI ای که موسسه تامسون رویترز Thomson-Reuters پیشنهاد شده است به قرار زیر است:

Master Journal List
Science Citation Index Expanded Source Publication
Social Science Citation Index Source Publication
Arts and Humanities Citation Index Source Publication

 

از بین دسته بندی بالا، سه دسته آخر جزو مجلات Web Of Sciences WOS به شمار می روند.

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و اساتید محترم قبل از انتخاب ژورنال های ISI، باید به آخرین لیست مجلات معتبر وزارت علوم ، تحقیقات، فناوریجهت شناسایی اعتبار ژورنال ها توجه نمایند.

بطوری که افراد سود جو با آگاهی از این علاقه اقدام به کلاهبرداری های میلیونی از محققین جوان و  کم تجربه می کنند و با عملکرد اشتباه خود اعتبار موسسات علمی و پژوهشی با سابقه را نیز مخدوش می کنند.

برای همین منظور موسسه اشراق جهت اطلاع رسانی شما فرهیخته ارجمند فهرست  مجلات نمایه شده در پایگاه ISI را برای دانلود شما فراهم نموده است.


[ شنبه 98/10/7 ] [ 2:31 عصر ] [ پارسا پیروزی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 13875

  • بک لینک دائمی | فال تاروت