سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلات معتبر علمی
 
قالب وبلاگ

 

مجلات معرفی شده از برترین مجلات علمی دنیا به شمار رفته و طبق نظر سنجی مقالات منتشر شده در این مقالات از اعتبار علمی بالایی برخوردارند .

1- Discover

مجله دیسکاور

 

این مجلّه برای اوّلین بار در سال 1980 میلادی منتشر شد و از آن زمان مقالات سودمندی را برای جوانان و دانشمندان فراهم آورده است. در آن مقالات بسیاری در مورد ریاضی، فیزیک، سلامت، پزشکی، فن آوری و علوم فضا وجود دارد.

 

2. National Geographic

 


%d9%86%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84

 

 این نشریه صرفا یک نشریه علمی نیست. در واقع مجلّه ای شناخته شده است تا طیف گسترده ای از موضوعات با زمینه های علوم طبیعی و تاریخ را پوشش بدهد. این نشریه می تواند گزینه مناسبی باشد برای آن دسته از افرادی که خواهان اطّلاعات به روز درباره وقایع جهان خارج خود هستند.

 

3?  The Smithsonian

%d9%85%d8%ac%d9%84%d9%87-%d8%b9%d9%84%d9%85%db%8c

 

این مجلّه جوایز بسیاری را دریافت کرده و در واقع یک منبع بزرگ از اطّلاعات در موضوعات مختلف اعمّ از هنر، فرهنگ و علم است. کشفیّات علوم پزشکی نیز در این مجلّه پوشش داده شده است.

 

4.  Skeptic


4

 

نشریه فوق برای اوّلین بار در 1992 منتشر شده است و فصلنامه ای در زمینه علوم تربیتی است. بسیاری از مقالات خود را به ترویج شکّاکیّت و کشفیّات علمی اختصاص داده است. این نشریه یکی از محبوب ترین نشریات علمی این روزهای جهان است.

 

5.  Scientific American


%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d9%86

 

اگر می خواهید از آخرین یافته های علمی و مقالات مبتنی بر اساس ساختار پژوهشی مطلّع شوید این مجلّه بهترین انتخاب برای بررسی است. این نشریه بهترین گزینه خواندنی برای افرادی است که حس و حال علم و فن آوری دارند. بنابراین شما می توانید مقالات مختلف مفید و سودمند را در آن پیدا کنید.

 

6.  Popular Science


5

 

این نشریه به دلیل اطّلاعات معتبر و منابع خوبی که داشته، شهرت جهانی دارد. مطالب فراوانی از جمله آخرین تحوّلات لوازم الکترونیکیِ مصرفی، خودروهای موتوری، حمل و نقل هوایی، ارتباطات، و نجوم و غیره در این مجلّه یافت می شود.

 

7.  iD) Ideas And Discoveries)


7

 

شما می توانید فرصتی همزمان برای خواندن اخبار و مقالات عمومی در این مجلّه جذّاب داشته باشید. این نشریه ترکیبی عالی از ویژگی های مختلف علوم از جمله روانشناسی تا تاریخ و وقایع کنونی و غیره است. مجلّه از گرافیکی درخور و شایسته برخوردار بوده و همچنین دارای مقالات بسیاری در مورد علم نجوم نیز است.

 

8 Scientific American Mind

8

 

این دو ماهنامه مقالات مختلف شگفت انگیز را برای شما فراهم می کند و متعلّق به ایالات متّحده آمریکا است و در آن مطالبی جذّاب در زمینه علوم اعصاب و روانشناسی به چشم می خورد.

 

9.  New Scientist


9

 

این مجلّه بسیار مورد توجّه بوده و به آخرین ایده های علمی اختصاص دارد و مقاله های آن همیشه منحصر به فرد است و در جای دیگر یافت نمی شود. در واقع این نشریه دریایی از اطّلاعات برای خوانندگان است که از سال 1996 تا الآن منتشر می شود.

 

10.  Psychology Today


10

 

این نشریه یکی از معتبرترین نشریات قابل اعتماد و برجسته به شمار می رود و دو ماهنامه ای است که در مورد روانشناسی انسان و حیوانات صحبت می کند. در مقالات مختلف آن حقایقی طبیعی و اطّلاعاتی وجود دارد که همیشه برای خوانندگان مفید فایده واقع شده است.


[ شنبه 98/10/7 ] [ 2:30 عصر ] [ پارسا پیروزی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 13823

  • بک لینک دائمی | فال تاروت